Gry szkoleniowe – tematy do zaliczenia


Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście tezy do egzaminu:

  • zabawa słownikowa – „Komunikacja wsród spostowców. Na studium przypadku grupy maratończyków” i „Działalność muzeum – zamek Górków w zakresie tworzenia kolekcji ikon”
  • gra menedżerska – „Zróżnicowanie bazy hotelowej w Zakopanem” i „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na przykładzie powiatu poznańskiego”
  • symulacja lingwistyczna : „Czarodziejki i czarownice w obserwowanych opisach doby starożytności i średniowiecza” i Terapeutyczne Symulacje Biznesowe Napisane Dla Inżynierów oraz „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • gra decyzyjna – „Koncepcja miłości romantycznej na podstawie ocenianych utworów literackich” oraz „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena”
  • symulacja słownikowa – „Treny Jana Kochanowskiego jako przyład idei cyklu poetyckiego” i „Twórczość Ivo Andricia”
  • gra kreatywna – „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego” i „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych”
  • symulacja decyzyjna – „Filmowe wyobrażenie wątków ewangelicznych” oraz „Studenci a rzeczywistość Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej na podstawie materiałów propagandowych Polskiej Kroniki Filmowej z lat 1944-1989”
  • symulacja edukacyjna : „Polska a Unia Europejska w świetle polityki społecznej (podmiot polityki społecznej na przykladzie Osrodka Pomocy Społecznej w Trzemesznie)” i „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • symulacja strategiczna : „Postać wampira w literaturze wieku XIX” i „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”