Wyjazdy team building – wyróżnieni kursanci

Zleceniodawcom i partnerom wymienionym na tej stronie bardzo składamy wyrazy wdzięczności (i wręczamy wymienione poniżej prezenty) za włożony wysiłek na wypełnienie naszej ankiety, który przeprowadzali nasi eksperci Mirosław Kucz, Arkadiusz Szcześniak, Beniamin Sienicki i Gracjan Kusza w quizie Zabawy Team Building

  • Henryk Łukaszewski, Ekonomista , Suchedniów, przyznajemy darmowy wstęp na szkolenie „kierowanie kosztami na produkcji” lub zabawę i grę integracyjną a także publikację „Choroby krwi”
  • Marceli Roguski, Bosman , Chocianów, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat otwarty „nowoczesne kierowanie zadaniami” lub zabawę i grę integracyjną i publikację „Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym, t. 3 Autonomia”
  • Maksymilian Duzdowski, Laborant budowlany, Rząśnia, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs dofinansowany „Efektywne prowadzenie zebrań oraz inne klasyczne techniki wewnętrznej komunikacji bezpośredniej” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo książkę „Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa”
  • Oliwier Lewsza, Mikrobiolog, Ruda Maleniecka, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „kierowanie zapasami” lub wyjazd integracyjny plus wydawnictwo „Kształtowanie zrównoważonego rozwoju w reakcji na kryzys globalny”
  • Krystian Orski, Administrator systemów komputerowych, Wołczyn, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs dofinansowany „rozwijanie jakości usług z elementami oceny satysfakcji klienta” lub wyjazd team building a ponadto książkę „Biblioteki i zbiory muzyczne w Polsce: przewodnik”
  • Bazyl Cyl, Fototechnik, Czarnia, przyznajemy darmowy wstęp na trening „klasyczne techniki perswazji w dystrybucji” lub jedną z naszych gier integracyjnych a także wydawnictwo „Na granicy rozdzielczości”
  • Wiktor Boguski, Konferansjer, Kamień, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „ zarządzanie projektami na poziomie strategicznym” lub jedną z naszych gier integracyjnych a także publikację „Człowiek, wychowanie i praca w kapitalizmie. W stronę krytycznej pedagogiki pracy”