Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne rekomenduje się następujące tematy do superwizji końcowej:
gra kreatywna : „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Weryfikacja porównawcza” oraz „Wielkopolanki w życiu społecznym i narodowym w opiniach polskiej prasy regionalnej 1890-1914”
zabawa językowa : „Sposoby perswazji wykorzystywane w czasopismach kobiecych” i „Satyryczny obraz społeczeństwa PRL w komediach filmowych”
zabawa edukacyjna – „Motyw horror mortis w filmach Bergmana” i Symulacje Biznesowe i „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych”
gra edukacyjna : „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości” i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
symulacja edukacyjna – „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej” i „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie”
gra lingwistyczna : „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego” i „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Synteza krytyczna”
gra menedżerska – „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” oraz „Współczesne słonictwo kontrkultur muzycznych – język młodzieżowy”
gra menedżerska : „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na przykładzie dzieł Ojców Pustyni” oraz „Komedia w średniowieczu”
symulacja strategiczna – „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „Fotometeory i ich charakterystyka”