Problematyka uzupełniająca – – dla coachów – specjalizacja nauki symulacyjne


ZADANIE NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:

  • Wehikuł czasu ; George Pal
  • Głową w mur ; Fatih Akin, Australia; Baz Luhrmann
  • Cienie zapomnianych przodków; Siergiej Paradżanow
  • Noce Cabirii; Federico Fellini, Potęga strachu; Wayne Kramer
  • Spragnieni miłości; Kar Wai Wong
  • Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Klub winowajców; John Hughes
  • Krwiożercze szczęki; Paul Shapiro, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Dekalog VII; Krzysztof Kieślowski
  • Od zmierzchu do świtu; Robert Rodriguez, Big Lebowski; Ethan Coen, Joel Coen
  • Shrek 2; Andrew Adamson, Kelly Asbury, Conrad Vernon
  • Poranek kojota; Olaf Lubaszenko

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Niemen, Czesław, Aerolit, Maanam, Derwisz i anioł
  • Deep Purple, Purpendicular, Beatles, The, Strawberry Fields Forever, Oasis, Definitely Maybe
  • Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Cream, Sunshine Of Your Love, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Reed, Lou, Metal Machine Music

    ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego wyrażania profesjonalnych poleceń. Przygotować zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej zponiższych substancji medycznych:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
  • 214.4, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podtrzymującego
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny