ZADANIE NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:
Wehikuł czasu ; George Pal
Głową w mur ; Fatih Akin, Australia; Baz Luhrmann
Cienie zapomnianych przodków; Siergiej Paradżanow
Noce Cabirii; Federico Fellini, Potęga strachu; Wayne Kramer
Spragnieni miłości; Kar Wai Wong
Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Klub winowajców; John Hughes
Krwiożercze szczęki; Paul Shapiro, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Dekalog VII; Krzysztof Kieślowski
Od zmierzchu do świtu; Robert Rodriguez, Big Lebowski; Ethan Coen, Joel Coen
Shrek 2; Andrew Adamson, Kelly Asbury, Conrad Vernon
Poranek kojota; Olaf Lubaszenko
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Niemen, Czesław, Aerolit, Maanam, Derwisz i anioł
Deep Purple, Purpendicular, Beatles, The, Strawberry Fields Forever, Oasis, Definitely Maybe
Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Cream, Sunshine Of Your Love, Sting, …Nothing Like The Sun
Reed, Lou, Metal Machine Music
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego wyrażania profesjonalnych poleceń. Przygotować zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej zponiższych substancji medycznych:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
214.4, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podtrzymującego
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny