Scenki kreatywne – tematy do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne zezwala się na tu przedstawione tematy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja lingwistyczna : „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce” oraz „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego”
  • zabawa kreatywna : „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia” oraz „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego”
  • symulacja decyzyjna – „Czy w Polsce potrzebna jest instytucja prezydenta” oraz Licencjonowane Gry Menedżerskie W Coachingu oraz „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym”
  • zabawa lingwistyczna – „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej” oraz „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”
  • symulacja komunikacyjna : „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka” i „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na modelu stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”
  • symulacja kreatywna : „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” i „Dzieło Alberta Camusa. Filozoficzne interpretacje życia”
  • zabawa strategiczna – „Obraz przemocy w kinie współczesnym” i „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech”
  • symulacja komunikacyjna : „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” oraz „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego”
  • symulacja decyzyjna – „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni” oraz „Agresja w języku polityki”