Szkolenia integracyjne – nagrodzeni pracownicy


Ponizszym odwiedzającym nasze strony internetowe doceniając dziękujemy (a ponadto przyznajemy opisane niżej podarunki) za kilka chwil dedykowanych na wyrażenie swojego zdania w formularzu ankietowym, który przygotowali nasi ankieterzy Gilbert Kucz, Wiktor Górski, Gaweł Gawleński i Cezar Lipski w kwestionariuszu Sudeckie Artystyczne Imprezy Team Building

  • Bronisław Kalus, Bileter, Sanok, wygrywa bilet na wykład „Praca koordynatora oraz zarządzanie projektem ” lub szkolenie integracyjne oraz publikację „Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej”
  • Ireneusz Koziej, Doradca zawodowy, Ryjewo, zdobywa wejściówkę na program e-learning „segmentacja i profilowanie pomocy dla klientów ” lub szkolenie integracyjne plus książkę „Przekorna wizja dziejów chrześcijaństwa jako schorzenia ludzkości w myśli Jana Stachniuka”
  • Dobiesław Matkowski, Telemarketer , Lubowidz, zapraszamy gratisowo na warsztat zamknięty „planning protection & optimization ” lub szkolenie integracyjne a także książkę „Niesamowita Słowiańszczyzna. Fantazmaty literatury”
  • Ananiasz Hajduk, Rewident kontroli skarbowej, Łańcut, zapraszamy gratisowo na kurs „Automotywacja- czyli jak skutecznie i z satysfakcją kierować sobą” lub kurs z pracy zespołowej a ponadto książkę „Wątki narodowe w ruchach innowacji religijnej w Polsce”
  • Igor Jaguś, Inspektor ochrony przeciwpożarowej, Mircze, otrzymuje kupon na szkolenie „Miedzy nami biznesmenami” lub szkolenie team building i publikację „Szkoła na wirażu zmian politycznych”
  • Wincent Ciba, Ratownik górski, Sarnaki, zapraszamy gratisowo na moduł coachingowy „Nowy wymiar zarządzania” lub spotkanie firmowe a dodatkowo książkę „W kręgu Odyna i Trygława. Neopoganizm w Polsce i na świecie (zarys problematyki)”
  • Wirgiliusz Grabe, Gięciarz drewna, Lubomia, zapraszamy gratisowo na szkolenie „Wystąpienia publiczne. zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.” lub warsztat komunikacji i współpracy plus książkę „Film polski wobec wojny i okupacji. Tematy, motywy, pytania”